احسان عشق مامان و بابااحسان عشق مامان و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

برای احسانم می نویسم..

پدر پادشاه به سفر می رود..

1391/3/1 13:20
نویسنده : مامان راحله
487 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب که بابا محسن داشت حاضر می شد واسه رفتن انگار که فهمیده بودی.. پدر پادشاه می خواد دوباره بره سفر حسابی از سرو کول پدر بالا می رفتی..

آخر سر هم که بابایی داشت خداحافظی می کرد با بغض به بابایی میگی یعنی من دیگه بابا نداشته باشم..

امیدوارم هیچ پدری از هیچ پسری دور نباشه..

و امیدوارم روز های بی حضور پدر پادشاه بر ما سخت نگذره.. آمین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

فرناز
17 اردیبهشت 91 17:01
هنگامی که نبودی... درست همان وقتی که شانه های کوچکم زیر بار غم دوری از تو خواست بشکند با خودم فکر کردم کاش میشد بر شانه های پر توانت سری بگذارم...اما صبر میکنم تا باز بیایی...من پشت این در به انتظارت خواهم نشت.می ایی با عطر اشنای دیروز...
پدرم دوستت دارم
تقدیم به همه ی بابایی ها مخصوصا بابای احسان جوووووووووونم

ممنون فرناز جان
دخترخاله زهرا
17 اردیبهشت 91 17:11
سلام احسان جون
یه وقتی نبینم ناراحت باشی ها زودزود بابا محسن برمیگرده حالا بخند
افرییییییین پسرپادشاه
ازدورمیبوسمت


منم می بووووووووووووووووووووسمت..
خاطره مامان بردیا
17 اردیبهشت 91 17:36
الهی آمین
ilijoon
17 اردیبهشت 91 19:25
ما هم آرزومنديم سايه همه باباها روي سر بچه هاشون باشه و هيچ پدر وپسري از هم دور نباشند


ما هم..
mami neda
17 اردیبهشت 91 19:36
سلام عزیزم ایشالا به سلامت میره و بر میگرده خدا به همراه همه ی باباهاااا باشهههههههههه


ممنون نداجون.. نیکان بهتره؟
پرنیا جون و مامانش
18 اردیبهشت 91 8:04
انشالله به سلامتی بره سفر و به سلامتی برگرده .
احسان جونی اگه بابا نره سفر .کی واست سوغاتی های قشنگ بیاره عزیز خاله .کی بشه در غیاب بابا جون مرد خونه عزیز خاله.


ممنون مامان پرنیا جون..
مامان آنیسا
18 اردیبهشت 91 9:20
سلام
الهی بابای گل پسملی زودی برگرده


ممنون مامان آنیسا جون..
مامان علی خوشتیپ
18 اردیبهشت 91 9:54
من اینجا نظر گذاشته بودم که


نظرها همه هست ولی تو وبلاگ نمایش داده نمی شه نمی دونم چرا؟
مامان خورشيد
19 اردیبهشت 91 7:43
الهي هرچه زودتر به سلامت برگردن.


متشکرم
موسی الرضا
18 خرداد 91 15:53
واقعا کار خوبی کردید عکس احسان جوووووووووووووووووووووووووووووووووونو گذاشتید تو ویترین.ویترین یه احسان کم داشت.اگه میخواید با محمد،آشنا بشید به آدرسMsh.niniweblog.comتشریف بیارید.خوشحال میشم .من دایی محمدم.


خدمت می رسم