احسان عشق مامان و بابااحسان عشق مامان و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

برای احسانم می نویسم..

13 روز بعد از تولدم..

1392/11/12 17:53
نویسنده : مامان راحله
1,245 بازدید
اشتراک گذاری

تولد امسال بدون حضور پدر پتدشته برگزار شد..

یه جمع خودمونیه کوچیک یه جشن کوچیک واسه پسر پادشاهم گرفتم که همیشه یادش بمونه که من خیلی دوسش دارم و به یادشم..

ناز دونه ی من این روزا میری پیش دبستانی و حال و هوای خاصی داری حسابی زور می زنی هر کجا کلمه ای می بینی بخونی.. خیلی اشتیاق واسه خوندن داری و این علاقه تو منو به وجد میاره..

دلمون واسه دوستای وبلاگیمون حسابی تنگ شده بود اما چه کنیم که روزهامون پر از اتفاقاتی که نمی ذاره یه سر کوچیک به دوستامون بزنیم..

ممنونم از همه دوستانی که هنوز به یادمونن و مارو فراموش نکردن..

 

پسندها (1)

نظرات (7)

سيدمهدي
13 بهمن 92 8:35
سلام تولدت مبارك پسرپادشاه اميدوارم هميشه شاد و سرزنده و سلامت باشي
مامان بردیا
23 بهمن 92 20:04
عزیز دلم تولدت هزاران بار مبارک
مامان محمد صدرا
24 بهمن 92 10:33
تولدت مبارک آقای خوشگل.زیر سایه مامان و بابا هزار ساله شی ایشالله
مامان احسان
4 اسفند 92 8:24
سلام عزیزم تولدت با کمی تاخیر مبارک
مامان رهام
14 اسفند 92 9:29
تولدت با تاخیر مبارک پسر پادشاه....چه عکسهای قشنگی...
مامان پرنیا جون
16 فروردین 93 8:37
مبارک باشه تولدت عزیز خاله گر چه دیر اومدم. انشالله صد ساله شی و جشن شادی همیشه بر پا باشه
ستارگان آسمان من
23 فروردین 93 2:48
تولد گل پر با تاخیر مبارک....