احسان عشق مامان و بابااحسان عشق مامان و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

برای احسانم می نویسم..

به کلاس اسکیت می رویم..

1391/3/1 22:02
نویسنده : مامان راحله
875 بازدید
اشتراک گذاری

هفته پیش تصمیم گرفتم ببرمت کلاس اسکیت..مژه تصمیممان هم از اونجا قطعی شد که شما دلت می خواست با کفشهای اسکیتیه زینب اسکیت بازی کنیچشمک

باهم همراه عمه جون رفتیم .. حدود 5 دقیقه رفتی با اسکیت تو پیست..عینک

کوچکتر از همه بودی ماچ یه خورده اولش ترس داشتی استادت گفت تواناییشو داری قلبو اگه می خواین از امروز می تونه شروع کنه

منم ذوق زده قبول کردم..نیشخند

امروز قراره دوباره بریم .. خیال باطلاون موقع ها که هنوز مادر نشده بودم می خندیدم به مادرهایی که بچه هاشونو کلاس می بردنو مثل .. می ایستادن تا کلاس کوچولو هاشون تموم شه زبان

از اونجایی که هر وقت من سفت به چیزی می خندم یا سفت راجع به چیزی حرف می زنم همان اتفاق به سر خودم هم می یاد..گریه

اونروز یکساعتی کنار پیست زیر آفتاب مثل... ایستادمنگران تا شما افتخار دادین و چند قدمی با کفشهای اسکیت راه رفتی در پیست و ما به شما افتخار کردیم زیاد..بغل

تازه بعد از تموم شدنه کلاس چند بازی هم در شهربازی مهمان عمه جون سوار شدی و کلا خیلی بهت خوش گذشت به ما هم کمی تا قسمتی..ابله

عکس مال امروزته عزیزمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (48)

نسترن
1 خرداد 91 18:30
منم باهاتون دوست میشم تازه کللللی هم خوشحال میشم
لینک شدین.احسان جان رو ببوسید


ممنون به جمع دوستان پسر پادشاه خوش اومدین
فرناز
1 خرداد 91 18:50
دو تا تبریک برای دوست عزیزم:اول از همه اومدن بابایی رو تبریک میگم چشمتون روشن ایشالا همیشه کنار هم شاد وسلامت باشین...
تبریک دوم هم برای این که دیگه شما یه ورزشکار هستی و به این راحتی به کسی وقت ملاقات نمیدی!!!!!!
قهرمان کوچولو و عزیزم امیدوارم همیشه گامهات بلند و استوار باشه و در زمینه اسکیت موفق باشی.دوست دارم


ممنون برای هر دوتا تبریکت یه اتوبوس بوووووووووووووووووس برای بهترین دوست
مامان طاها
2 خرداد 91 1:09
مبارکه گل پسر کلاس اسکیت
همیشه خوش باشی


میسی منون همچنین
مهدی کوچولو
2 خرداد 91 2:03
ما هم به شما افتخار میکنیم و به مامانتون یه ای ول میگیم و به عمه جون میگیم تا باشه از این کارا


متشکریم از اینهمه افتخار کردن به ما
خاله نسترن
2 خرداد 91 10:43
خوش بحالت خاله
قدر مادر مهربونتو بدون


میسی منون..
چشششششششششم
مامان خورشيد
2 خرداد 91 11:21
چقدر خوب. اسكيت خيلي جذابه. خورشيد هم خيلي دوست داره پارسال كه از طرف مهد بچه ها رو مبردند يه جلسه فرستادمش ولي بعد ترسيدم و پشيمون شدم. آخه پاهاي لاغري داره و كلا زود زانوهاش درد ميگيره و ترسيدم مشكلي براش پيش بياد و كلي خورشيد غصه خورد. حالا امسال هنوز كلاسهاشون شروع نشده ولي چون بهش قول دادم بايد بفرستمش اما خيلي مي ترسم. الهي براي احسان عزيزم هيچ مشكلي پيش نياد و حسابي تو كلاسش كيف كنه و زود راه بيفته.


منم کمی استرس دارم ولی به خدا می سپرمشو در ضمن تمام مسائل ایمنی رو هم براش گرفتم..
نذار خورشید جونم غصه بخوره بذار بره اگه دوست داره..
خاطره مامان بردیا
2 خرداد 91 13:14
مبارک باشه.. اسکیت خیلی خوبه. مطمئنم زودی توی این کار حسابی حرفه ای می شی خاله جون مامانی هم همچنان بهت افتخار می کنه


ممنون خاله خاطره جون
الهام مامان رامیلا
2 خرداد 91 14:48
به به می بینم که راحله خانم آنلاینه همه چی رو سریع می زاره تو وب پسر پادشاه بله دیگه خانم حالا که مادر شدی به فکرهایی که قبلا می کردی خنده ات می گیره منم همینطوریم کارهایی که برای این وروجک میکنم برای مامان و بابامم نکردم بوسسسسسسسسسسسسس برای احسانی


دیگه چیکار کنیم شما که پست نمی ذارین گفتیم ما یکم فعال شیم..
منم دقیقا میل توام..
یه بوووووووووووس برای رامیلا..
مناء
2 خرداد 91 16:06
....ღ♥ღ
..ღ♥ღ
..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ
...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ
.......................ღ♥ღ
...........ღ♥ღ...ღ♥ღ
...........ღ♥ღ
...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ
...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ
....................................................ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..............................@@................
واااااااااای من عاشق اسکیتم
ادامه بده خیلی باحاله


چششششم مناء جون
زهرا از نی نی وبلاگ213
2 خرداد 91 20:17
آفرین به گل پسر خودمون
دست مامان گلی درد نکنه که شما رو بردند کلاس اسکیتما هم پست جدید گذاشتیم خاله زودی بیاین



میسی منون
آمدیم
mami neda
2 خرداد 91 21:02
چشمتون روشن که اقای پدر به سلامتی برگشتن
احسان ببینم چی کار میکنی هاااااااااااا باید قهرمان بشیییییییییییییی منم میام تشویقت میکنم


دل شما روشن..
اگه شما بیین حتما قهرمان میشم..
ilijoon
2 خرداد 91 21:15
چشماتون روشن بابا جوني اومدند خوش به حالتون كلي هم سوغات گرفتيد ديگه


دل دوستامون روشن..
جاتون خالی خیلییییییییییییییی..
ilijoon
2 خرداد 91 21:16
كلاس رفتنتون هم مبارك باشه موفق باشي گلم


متشکرم..
مامان اتنا
3 خرداد 91 14:17
مبالکه احسان جونی منم عاشق اسکیتم ونگینی هم یه خورده بزرگ شه حتما میزارمش کلاس .مواظب خودت باش.منو لینک نکردیا؟


ایشالله..
دقت کن هستی عزیزم..
مامان اتنا
3 خرداد 91 14:26
ببخشید ببخشید 1000 تا ببخشید دوست دارمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم


خواهش عزیزم..
ilijoon
3 خرداد 91 14:37



ilijoon
3 خرداد 91 16:11
مامان جوني ممنون كه به وبمون مياييد وبا نظرات زيباتون وبمونو زيبا تر ميكنيد ديگه انقده تو كامنتتون نسبت به ما لطف داشتيد كه كلي انرژي مثبت گرفتم دوستتون دارم دانشمند كوچولو رو ببوسيد


خواهش عزیزم
ما که هر چه بیست بود گفتیم و دیگه مخمون هنگ کرد
امیدوارم بیست سوالی زود تموم شه..
مامان آرال
3 خرداد 91 16:36
چه خوب گذاشتین اسکیت تبریک میگم خوبه منم آرال بزرگ شد حتما می ذارمش دیگه احسان جون می ره منم ترسم می ریزه.


مامان آرال جون سلام
چرا آدرس نمی ذاری منم بیام پیشت..؟
نسترن
3 خرداد 91 17:53
خصوصی دارین مامی


دیدم عزیزم
باران
3 خرداد 91 18:26
سلام ممنون که به وبلاگم سر زدین من خودم حرفه ای اسکیت میزنم و ختی با اسکیت پشتک وارو و چرخ و فلک هم میزنم . امیدوارم احسان جونم مثل من حرفه ای بشه یک روزی ...


همیشه بارانی...


سلام امیدوارم ..
و مثل شما وفادار..
مهدی کوچولو
4 خرداد 91 0:37
کوشی دوباره رفتی حاجی حاجی مکه


من اینجام که تو کوشی؟
ilijoon
4 خرداد 91 14:37
بيا جوابو گذاشتم دوستت دارم جيگر


اومدم دیدم
مهدی کوچولو
4 خرداد 91 23:14
ارزوهاتون براورده ما رو هم فراموش نکنید


چشششششم
مامان علي خوشتيپ
4 خرداد 91 23:26
فرا رسيدن ماه رجب رو به شما تبريك ميگم.
خدایا به حق این شب عزیز (شب آرزوها)همه رو به آرزوهاشون برسون.
خدایا ما را آن ده که آن به.
خدایا شیرینی بخشش و محبتت را به ما بچشان.
اگه تو اين شبا دلتون به جايي پركشيد ما رو فراموش نكنيد

موفق باشي عزيز خاله


متشکرم همچنین
مهدی کوچولو
5 خرداد 91 1:11
کدوم چیه؟اون که میگه چهارتا دوست دارم؟بلا شدی !یواشکی میای؟



فرناز
5 خرداد 91 17:11
سالهاست در گلو مانده...کم کم دارد به بغض هایم خمس تعلق میگیرید!اخر هنوز هم مرا به جان تو قسم میدهند...میبینی! تنها من نیستم که نبودنت را باور نمیکنم...
غم بزرگی است و تنها گفتن تسلیت شاید بتواند ذره ای از دردتان راتسکین دهد.اما...امان از این دنیای بی رحم...
تسلیت من و خانواده ام را نیز پذیرا باشید.دعای هر روزمان سلامتی و طول عمر شماست.انشاالله.


متشکرم فرناز جون
مامان آريا
6 خرداد 91 12:20
آفرين بر پسر اسكيت بازم
منم به آريا قول دادم براي تولدش يه دونه اسكيت بخرم كلي از الان ذوقشو داره


ای جانم
مامان رهام
6 خرداد 91 13:38
مبارک باشه ایشاا... موفق باشی


منون
مامان احسان
6 خرداد 91 13:51
سلام عزیزم آفرین به شما پسر با اراده موفق باشی عزیزم


میسی منون
مهدی کوچولو
6 خرداد 91 15:20
خیلی ناراحت شدم غم نبینید تسلیت روحشون قرین رحمت امیدوارم شما زنده و تندرست باشید و همیشه شاد


ممنون و متشکرم
مامان رها
6 خرداد 91 17:26
سلام اومدیم بگیم با البوم عکسرها سادات منتظر نظرات خوشگلتونیم
منتظرتونیم تا تو وبمون ببینیمتون



چشم خدمت می رسم
مامان ا تنا
6 خرداد 91 17:59
روحش شاد عزیزم خدا رحمتش کنه دیگه غم نبینی


ممنون
شبانه.بلگفا
7 خرداد 91 13:03
شما ترکوندید


مامان مانی
7 خرداد 91 15:44
سلام دلم براتون خیلی تنگ شده بود یه مدت نت ما قط بود نمی تونستم بیام افرین به احسان جون وای منم عاشق اسکیت یا به قول مانی استیک هستم امیدوارم موفق باشی گلم


سلام خدارو شکر که نت دار شدین..
ماهم دلمون براتون تنگ شده بود..
ثمین
7 خرداد 91 16:35
سلام! اگه جشنی برای کوچولوتون در راه دارید یه سر به دنیای نفیس بزنید و از ایده های متنوع و شیک استفاده کنید...
جشن سیسمونی... جشن دندونی... جشن قدم... جشن تولد پسرانه ... جشن تولد دخترانه ... جشن تکلیف... جشن الفبا... و........
منتظرتون هستم...


سلام فعلا که همه مراسمها غمناکه
اما پیشتون می یام..
ilijoon
7 خرداد 91 17:50
تسليت ميگم عزيزم غم آخرتون باشه وخداوند بهتون صبر عطا كنه


متشکرم ممنون
باران
7 خرداد 91 22:12
گفتیم بیام عرض ارادت .

واسه وبلاگم یک آهنگ جدید ساختم . حتما بیاین


همیشه بارانی...


اومدم گوش دادم ..
مهدی کوچولو
8 خرداد 91 1:14
امیدوارم اخرین بار باشه که وبلاگ قشنگت رو اینطورغرق در غم میبینم عزیزم


امیدوارم..
مامان تارا و باربد
8 خرداد 91 14:42
به به دانشمند ورزشکار پادشاه خودمون عزیزم خیلی مراقب خودت باش عکسات عالیه مامانی اسپند یادت نره


ممنون خاله جون
چشم حتما..
مامان طاها
8 خرداد 91 17:35
سلام
قالب نو مبارک
چرا پست جدید نذاشتی پس
منتظرما


سلام یه خرده روبه راه شم می ذارم..
خاطره مامان بردیا
8 خرداد 91 21:07
قالب جدید وبلاگ مبارککککککککک


میسی منون
مامان سانلی
9 خرداد 91 9:39
یعنی چی راحله؟؟؟؟
عمه ات فوت شده؟ ای بابا. خدا رحمتشون کنه خانوم.جایگاهش بهشت انشا..امیدوارم خدا پدر و مادر نازنینتو برات حفط کنه. وبلاگامونو تو رو خدا همش تسلیته


ممنون
سلامت باشی عزیزم
واقعا باور می کنی حس پست گذاشتنم ندارم..
ilijoon
9 خرداد 91 19:45
مامان جون ممنون كه دوباره قالب وبتونو عوض كرديد حقيقتا اومدم دلم گرفته بود دوستتون دارم ان شاالله هميشه تو شادي هاتون شركت كنيم


خواهش می کنم
انشالله..
ماهم دوستون داریم
ilijoon
9 خرداد 91 19:46
عكس پست ثابت پسري دل ما رو برده


ما کلا دیگه دلی برامون نمونده..
afshin
9 خرداد 91 23:24
درود به تو : نشان شیر و خورشید یک نشان ملی است و بس ! به این سند بنگرید تا به همه­ ی حرف و حدیث­ها در این زمینه پایان دهیم . درفش شير و خورشيد نشان به هيچ گروه و حکومتي تعلق ندارد بلکه نشانيست ملي . سر بزن .....
پرنیا جون و مامانش
17 خرداد 91 11:59
قربون پسر نازدونمون بریم که ماشالله همه نوع هنر و استعدادی داره دوست دارم احسان طلا

میسی
پرنیا جون و مامانش
17 خرداد 91 12:00
راحله گلم ممنون که به یادمی و بهم سر میزنی عزیزم به خدا بی حوصله ام نمیدونم چرا تنبل شدم.محبوبه هم که یه مدت نت نداشت نمیدونم چی شده منم دلتنگ شما و محبوه گل و دیگر دوستانم عزیز


خواهش دوستم من بیشتر وقتا به وبلاگ پرطلا سر می زنم و وقتی آپ نمی کنی خیلی می خوره تو ذوقم..
الهه دختردایی
19 خرداد 91 19:16
بابا اسکیت ببخشید مامان احسان میشه واسه من یه وقت بگیرید از احسان جون که به منم یاد بده :


حتما همون روز که خواست ببرتت شهربازی بهش میگم یادت بده