احسان عشق مامان و بابااحسان عشق مامان و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

برای احسانم می نویسم..

وقتی پسر پادشاه گرسنه میشه..

1390/12/21 14:12
نویسنده : مامان راحله
376 بازدید
اشتراک گذاری

مامان من خوراکی می خوامممممممممممممممممممممم..ناراحت

مامان: خوراکی نداریم عزیزمنگران

احسان: من چی بخورم پس؟ من دلم میگه خوراکی می خوام..

مامان: پرتغال بدم..قلب نه..قهرسیب می خوای؟خوشمزه نه..قهر نون پنیر بدم؟چشمک نهههه..قهر سمنو می خوری؟ نه

تخم مرغ نرم می خوای؟(همون نیمرو)متفکرنه..قهرپلو درست کنم؟سوال

پلو می خوااااااااااام الان..مژه

پلو ساده ؟ نه عدس پلو با قلم می خوام..نیشخند

مامان : جانمممممممممممممممم؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!ابله

الان من از کجا عدس پلو با ماهیچه بیارم..استرس

اون موقع ست که مامان دست به کار می شه و میگه بازوان پر توان برسین به داد این ناتوان...اوه

خلاصه جای همه خالی بعد از 2 ساعتی دوندگی غذا حاضر شد ولی در طول این دوساعت بیش از صدها بار احسان گفت من عرس پلوووووووووووو می خوااااااااااااااممم..کلافه

من قلم می خواااااااااااااااااااااااااااااااااااااام..

جای همه خالیقلبماچ

(ماجرای شام دیشب)زبان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)