احسان عشق مامان و بابااحسان عشق مامان و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

برای احسانم می نویسم..

روزنگار مهر ماه پسر پادشاه..

1392/7/16 0:09
نویسنده : مامان راحله
1,241 بازدید
اشتراک گذاری

باز آمد بوی ماه مدرسه..

آخ که چه قدر حال و هوای این ماه منو به خاطرات گذشته می کشونه..

به روزهایی که هیچ وقت بر نمی گرده..

پسر کوچولوی من این روزها داره حسابی بزرگ می شه و من محو قد کشیدنتم..

برات بهترینهارو آرزو دارم..

به امید فرداهای روشن برای تو دردانه ی عزیزتر از جانم..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان خورشيد
16 مهر 92 11:55
من مردم برا اينهمه آقايي كه از اين پسر گلم مي باره. احسانم برات بهترين ها رو توي اين لباس آرزو مي كنم.
مامان بردیا
8 آبان 92 19:25
خدای من چقد این لباس بهش میاد...ماشالا
خاطره مامان بردیا
21 آبان 92 19:28
خوش تیپپپپپپپپپپ
مامان پرنیا جون
16 فروردین 93 8:36
سلام ز بوی خوش اشنایی. عیدتون مبارک مامان راحله عزیز و احسانگلم ماشالله مردی شدی واسه خودت دردونه خاله . وست دارم پیش ما هم بیا سری بزن