احسان عشق مامان و بابااحسان عشق مامان و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

برای احسانم می نویسم..

دلنوشته هایم همه برای توست..

1390/12/1 9:02
نویسنده : مامان راحله
373 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی برای تو می نویسم انگشتانم خیلی آرام به روی صفحه کلید حرکت می کند..

انگار احساساتم از انگشتانم هم می گذرد..

چشمانم هر قدر هم که خسته باشد از نگاه کردن به این دنیا برای تو همیشه ذخیره ای ما فوق تصور دارد..

می نویسم برای تو برای تک تک لحظاتت

می نویسم ذره ذره ی روحم را که انگار تسخیر شده در آسمان هوایی که نفسهای تو در آن است..

من به عشق در نگاه اول اعتقاد دارم

به اولین لمس دستان نحیفت

به اولین منحنی لبهایت که من لبخند تفسیرش کردم..

من به تمام هستی تو اعتقاد دارم..

به اولین قدمی که به سویم برداشتی ..

به اولین صدایی که می گفت : دستهایت برای من نگاهت برای من قلبت برای من..

همه اینها برای تو ..همه برای تو..

تنها برای تو نوشتن آرامم می کند..

کاش ذره ذره احساسم را در ذره ذره وجودت حس کنی..

به اندازه قطره های بارانی که از سر شوق حضور تو می بارد..

وبه اندازه تمام وجودم

وبه وسعت عشقی که میان قلبم و توست ..

دوستت دارم..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)