احسان عشق مامان و بابااحسان عشق مامان و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

برای احسانم می نویسم..

سلام

1390/7/5 18:15
نویسنده : مامان راحله
325 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای نی نی وبلاگی

خیییییلی خیلی ممنون از اینکه میاین به وبلاگ احسان و نظرهای ارزندتونو برای ما می ذارین

کم کم داریم اسبابهامونو جمع می کنیم بریم یه خونه ی دیگه

اگه کمتر مطلب می ذارم به بزرگیه دلهاتون ببخشید.

به زودی با کلی پست با عکس می یایم.

احسانی پسرم تو داری هر روز بزرگ و بزرگتر می شی گاهی دلم می خواد زمانو متوقف کنم تا لذت بزرگ

شدنتو ذره ذره ببرم

منو بابایی همیشه تلاشمونو می کنیم که بهترین های دنیارو تجربه کنی

خییییلی دوست دارم و فکر می کنم هیچ چیز تو دنیا با ارزش تر از لبخند زیبا و معصوم تو نیست..

من و بابا بهترینها رو برات آرزو داریم.

I Love You Orkut Scraps, Myspace Glitter Graphics and Comments

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)