احسان عشق مامان و بابااحسان عشق مامان و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

برای احسانم می نویسم..

روزمرگی های بی تکرار..

1390/6/28 14:57
نویسنده : مامان راحله
308 بازدید
اشتراک گذاری

سلام معجزه آفرینشم ...

امروز کوته مجالی دست داد تا برایت از اینهمه عاشقانه ای که نصیبم کردی بنویسم ...

پسر خوشبختم امروز درست٣سال و ٦ ماه و٢٨روز از تولدت می گذرد

و این یعنیدر این مدتمن بهترینها

را

تجربه کردم ...

بهترین نگاه را دیده ام : وقتی تو به من چشم میدوزی و با چشمانت میخندی که یعنی :

مرا می شناسی..

بهترین لحظات را حس کرده ام در کنار تو..

معجزه ی کوچک روزمرگی های من ..

من با تو هر روز متولد می شوم..

تا ابد عاشقانه دوستت دارم

جديدترين خدمات وبلاگ نويسان  ..منبع كامل عكسهاي كارتوني و زیبا ساز وبلاگ .. ܓܨஜミ★ミ گالری عکس قلب شیشه ایミ★ミஜܓܨ   http://ghalbe6ei.blogfa.com/

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)