احسان عشق مامان و بابااحسان عشق مامان و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

برای احسانم می نویسم..

کلاس موسیقی می رویم..

1392/4/20 9:48
نویسنده : مامان راحله
1,196 بازدید
اشتراک گذاری

تابستونم تابستون 

پرنده های رقصون

میوهای رنگارنگ 

اومد تو باغ و بستون

سه ماه گرمی دارم

بعد از بهار می آیم

تابستون از راه رسیده و مامانی دیگه منو مهد نفرستاده.. اینروزها دردونه من میره کلاسهای تابتانی کانون پرورش فکری کودکان تازه اسمشو کلاس موسیقی هم نوشتم..

خیلی از این وضیتت خوشحالی.. تو کلاسات خیلی بهت خوش می گذره..

خلاصه که روزها یکی از پس دیگری میادو میره و من هر روز شاهد قد کشیدنو بزرگ شدنتم..

گاهی انقدر خوشحالم که داری بزرگ می شی و گاهی دلم برای روزهای کوچک بودنت تنگ میشه.. 

دنیا جای عجیبیه اولش باید به سختی به مسئولیتها عادت کنیم..

حالا باید به مسئولیت پذیر شدنت عادت کنم..

بینهایت دوستت دارم پسرم..

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان سانلی
23 تیر 92 16:02
وای کلاس موسیقی ..افرین مامانیه فعال با ارزوی یه عالمه موفقیت هم تو حال و هم در اینده...ان شاا..
مامان بردیا
24 تیر 92 19:00
آفرین گلم خوب از وقتت استفاده کن.امیدوارم همیشه شاد و موفق باشی
مامان خورشيد
26 تیر 92 13:26
جونم احسان پر تلاشم. منم از ديدن روي ماه احسان كه روزبروز داره بزرگتر ميشه كيف مي كنم.
تابستونتون عالي بگذره.


میسی منون خورشید جونم
مامان عسل
30 تیر 92 13:44
پس بتهوونی دیگر از راه میرسسسسسسد



:-*