احسان عشق مامان و بابااحسان عشق مامان و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

برای احسانم می نویسم..

روز معلم

1392/2/19 0:17
نویسنده : مامان راحله
966 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز از مهد اومدی خونه به من می گی :مامان چرا واسه خاله کادو نخریدی من واسش ببرم واسه روز معلم؟

من:آخ آخ یتدم رفت

احسان : همه دوستام کادو آوردن جز من..

من : وای معذرت مامان جون عصری می رم کادو می خرم می دم فردا ببری..

با کلی کار رفتم دو عدد روسری برای مربی های مهد شما خریدم

شب ازش می پرسم : دوستات چی کادو آوردن؟

احسان: نمی دونم

من : مثلا یگانه چی کادو داد؟

احسان: یگانه هیج چی

من :پارسا چی؟

احسان: اونم هیچ چی

می گم پس میشه بگی کیا کادو برده بودن که تو می گی همه ..

جواب می دی : یکی از دوستام فقط آورده بود

من:  عصبانی

تو: نیشخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان علي خوشتيپ
19 اردیبهشت 92 2:07
اي جان .خيلي باحاله واي عاشق عكس پست ثابت شدم
مامی ندا
21 اردیبهشت 92 7:26
هه هه هه ای ول احسان عاشقتم یعنیییییییییییی بوسسسسسسسسسسسس
مامان سانلی
21 اردیبهشت 92 21:10
رو دست خوردی راحله.....
خیلی باحالی احسان جونممممم


یه وقت شما رمز ندیاااااااا..
مامان خورشيد
24 اردیبهشت 92 11:59
عزيزم تازه شروع شده اين برنامه ها. خورشيد كه تا وقتي مهد بود برا كليه مربي ها بايد كادو مي برد و همچنين مدير و خدمتكار و آشپز مهد چون به نظرش اونا خيلي زحمت مي كشن و البته به نظر ما هم ولي خوب اين جيب ما كمي تا قسمتي سخت همراهي مي كنه اينطور مواقع و حالا هم كه پيش رو مدرسه رفته گفتيم خوب مدرسه يه معلم كه بيشتر نداره بعد فهميديم خيلي ساده ايم و ايشون هزار تا مربي از نقاشي و لگو و كامپيوتر و اينا برامون رديف كردند تا مسئول بوفه مدرسه رو و به اين ترتيب يكي تو سر خودمون زديم و يكي هم تو سر جيبمون و سعي كرديم از خجالت زحماتشون يه جوري در بياييم. بنابراين عزيزم اصلن عصباني نشو و محكم پيش برو. چون يواش يواش اين برنامه ها برا عيد ها هم ممكنه تكرار بشه. موفق باشي.
مامان خورشيد
24 اردیبهشت 92 12:00
تازه يادم رفت بگم خورشيد اينا هر دوشنبه توي مهد تولد الكي دارن و يكي تولد ميگيره و كلا 12 نفرن ولي هر دوشنبه تولد يكي هست و بايد برا همه يادگاري بخره و بچه ها هم براش كادو. من و خورشيد يكشنبه ها برنامه كادو خريدن برا دوستاش رو داريم.
قالب و تقویم اختصاصی کودکانه
26 اردیبهشت 92 9:42
باسلام طراحی انواع قالب اختصاصی وبلاگ با کمترین هزینه و زیباترین طراحی ها طراحی و مونتاژ عکس های خانگی شما طراحی تقویم اختصاصی با زیباترین تم طراحی تم های اختصاصی تولد طراحی کارت پستال طراحی بنر متحرک با هزینه ای معقول و طرح های زیبا که فقط توسط خود ما طراحی میشود لطفا از نمونه کارهای ما دیدن کنید از دیدن نمونه ها پشیمان نمی شوید http://gogoli-temp.blogfa.cim http://baby-graphic.blogfa.com براي ديدن نمونه کار بيشتر به وبلاگ هاي زير که قالبشان توسط ما طراحي شده سري بزنيد parsajooon.niniweblog.com/ sarajonam.niniweblog.com با سفارش از اشانتیون بهره مند شوید
مامان بردیا
26 اردیبهشت 92 18:38
خیلی باحال بود
زهرا
1 خرداد 92 16:36
خاله نمیدونی چقده خوشحالم که بالا خره این هفته میبینمت
دوست دارم خییییلی زیاد
میبینمت بابای


الهی خاله قربونت بره
منم خیلی خوشحالم عزبز دلم
بووووووووووووووووووووووووووووس
مامان تارا و باربد
10 خرداد 92 8:34
امان از دست این شیطون بلای باهوش
313
31 فروردین 93 21:32
پسرت آخرشه خدا حفظش کنه