احسان عشق مامان و بابااحسان عشق مامان و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

برای احسانم می نویسم..

آموزشگاه زبان..

1391/4/22 15:35
نویسنده : مامان راحله
899 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقتیه یه دوست خوبم که شاید خیلیاتون بشناسیدش عروسک خوشملشو  

 یه آموزشگاه زبان ثبت نام کرد..

مامان عروسک ناز خاله به منم پیشنهاد کرد که شمارو اونجا ثبت نام کنم..

منم کلی همت کردم و یه روز شمارو بردم اونجا..

میگم همت آخه خیییییلی از ما دوره..اوه

خلاصه یه کوچولو دودل بودم به چند دلیل یکی دوریه راهش یکی توقع زیاد خودم از آموزشگاهی که می خوام تو رو توش ثبت نام کنم..چشمک

و آخرین مورد اینکه تو اصلا زیر بار نمی رفتی که از خاله هنگامه جدا شی و این بیشتر از هر چیزی منو نگران می کرد..گریه

به هر ترتیبی بود رفتیم و محیط اونجارو دیدیم امکانات ویژه ای نداره ولی مربی های خوبی داره که به نوع تدریسشون کاملا مسلط هستن..

امروز بعد از گذشت دو هفته از شروع رفتنت به آموزشگاه حرفای با مزه ای می زنی..

احسان: مامان اگه کار خوب کنم (پست من ) همون فرشته مهربون سابق برام جایزه می یاره..

من:تعجب

احسان: رد اند یلو اند گیریییییین پرپل اند اورنج اند بلوووووووووووووووووو.. ( شعر رنگین کمونه آموزش رنگا)

من:تعجب

خلاصه اینکه پیشرفت خوبی داره..

برات همیشه ها موفقیت ..ماچ

زندگی آروم سر شار از آرزو های برآورده شده خووووووب آرزو دارم عزیزززززم..قلب

پی نوشت: می خوام چند روزی تورو با پدر پادشاه تنها بذارم..

این اولین باریه که از بدو تولدت می خوام تنهات بذارم خیلی نگرانم و از همین الان دلتنگ..نگران

چیزی که پدر پادشاه سالهاست داره با مسافرتهای زیاد تجربه می کنه می خوام تجربه کنم..ناراحت

امیدوارم بهتون سخت نگذره عزیز دل مامان..قلب برای پدر پادشاه هم نگرانم آخه تا به حال مسئولیت کارهای شما گردنش نبوده.. البته بهش اعتماد دارم مژهخیلی مسئولیت پذیرهعینک اما...

نگرانم دیگه ..ناراحت

خیلی دوستون دارم..ماچ

 

نهایت عشق چیست.. نهایت عشق برای من امتداد منحنیه لبخند حجم کوچکیست که تمام وسعت مرا در بر گرفته و مرا به عاشق ماندن و نفس کشیدن امیدوار می کند..

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

بابای دوقلوها
22 تیر 91 15:17
سلام
بهترین کار رو کردید
انشالله احسانی کلاساشو به خوبی پشت سر بذاره و همیشه و همه جا موفق باشه


سلام ممنون از لطفتون
امیدوارم همه بچه های ایران زمین موفق و پیروز باشند
مامان مانی
22 تیر 91 15:22
اخی مامانی تنهایی داری می ری مسافرت ؟خوش بگذره خوبه که پسرت پیش باباش می مونه اصلا نگران نباش از سفرت لذت ببر


ممنون تا حالا تست نکردم..
دعاکن اذیت نشه بچم
سیدمهدی
22 تیر 91 15:24
نقاش دانشمند هنرمند و خوش تیپ و خوشگل
حالا هم که بلبل انگلیسی
کار دیگه ای هست پسر پادشاه انجام نداده باشه؟
بله آشپزی و ازدواج
در ضمن به سلامتی کجا تشریف می برین؟


اوووووووووووووووووووه ..چقدر تعریف ...
کارای زیادی هست که هنوز تجربه ش نکرده..
یه مسافرت به مروارید خلیج فارس..
ilijoon
22 تیر 91 17:58
مباركت باشه ياد گرفتن زبان انگليسي آفرين به پسر باهوشمون
خاطره مامان بردیا
23 تیر 91 10:58
آفرین به این پسملی باهوش. انشاء اله همیشه توی همه مراحل زندگیش موفق باشه
مامان رهام
24 تیر 91 10:44
ایشا... به سلامتی آقا احسان انگلیسی رو مثل بلبل حرف بزنه


امیدوارم
مامان خورشيد
24 تیر 91 11:02
پسرمون همه چي تمومه. مسافرت خوش بگذره. بزار از حالا با مسائل مختلف روبرو بشه و عادت كنه. براتون بهترين آرزوها رو دارم و اينكه جدا ازهم به هيچكدومتون سخت نگذره.


ممنون مامان خورشید خانوم عزیز
زهرا از نی نی وبلاگ213
24 تیر 91 11:57
ما دو تا پست جدید گذاشتیم + عکسهای نی نی مون خوشحال میشیم بیای پیشمون


الان میام
نانی
24 تیر 91 13:32
چقدر خوب ایشااله که همیشه موفق باشه این دانشمند کوچولو


میسی
مامان علی خوشتیپ
24 تیر 91 14:39
ایول خوش بگذره بهت عزیزم
امیدوارم احسان جون و باباشم در کنار هم خوش باشن


جات خالی بود سارا جون
نگين
24 تیر 91 14:45
سلام
آفرين به احسان جون كه اينقدر زود و خوب پيشرفت كرده.
انشااله هرجا كه هستيد بهتون خوش بگذره و بسلامتي به خونه و كنار همسرتون و احساني برگرديد.
زندگيتون شرشار از لبخند آرامش و سلامت باشيد.


سلام ممنون نگین جون
مناء
24 تیر 91 15:47
نگران نباش چیزی نمیشه
مواظب خودت باش

______♥♥♥♥♥♥♥♥__________♥♥♥♥♥♥
_______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥_______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
_____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
_____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥_♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
_____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
_______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
_________♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
____________♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
______________♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
_________________♥♥♥♥♥♥♥♥♥
__________________♥♥♥♥♥♥
___________________♥♥♥♥
___________________♥♥
__________________♥♥
_________________♥
_______________♥
____________♥♥
__________♥♥♥
_________♥♥♥♥
_______♥♥♥♥♥♥♥
_______♥♥♥♥♥♥♥♥
________♥♥♥♥♥♥♥♥
__________♥♥♥♥♥♥♥♥
____________♥♥♥♥♥♥♥
_____________♥♥♥♥♥♥
_____________♥♥♥♥♥
____________♥♥♥♥
_________♥♥♥♥
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــمـ
آپــــــــــــــــــــــمـ
آپــــــــمـ




ممنون
زهرا
25 تیر 91 9:32

کجا ؟تنها تنهایی؟خوش بگذره


جای دوستان خاله خیلی خوش گذشت..
الهام مامان رامیلا
25 تیر 91 23:39
ای جانم یعنی احسان و باباش می خوان برن مسافرت تو نمیری
بابا ای ول پس بیا پیش ما دیگه تنها نباشی ولی تنهایی هم کیف میده ها
راحله جان خودت خوبی عزیزم
راستی کلاس زبانت هم مبارک خاله جان


میسی خاله جون
الهام مامان رامیلا
25 تیر 91 23:41
راحله تو میری مسافرت یا احسان و باباش از کامنتها فهمیدم که تو میری مسافرت ای بابا خوش بگذره خانم خیلی باحاله من عاشق این مسافرتام به به خیلی حال میده خوش بگذره جیجلی


سلا سلام الهام جون آره خودم رفتم..
جات خالی خیلی خوش گذشت..
پرنیا جون و مامانش
27 تیر 91 11:28
ماشالله به این گل پسرمون که این قدر سریع پیشرفت خودشو نشون داده گرچه بعید نیست احسان جون توی همه زمینه ها هنرمنده .
دلنگرانی هم نداره راحله گلم اگه به جای من بودین از سه ماه پرنیا ازم دوربود مهدکودک گذاشتم ولی کم کم عادت کردم و با پیشرفت پرنیا جون نگرانی منم کمتر شد


قربون دوست مهربونم بشم..
پرطلارو ببوس
مژده
27 تیر 91 17:10
سلام راحله جون
عزیزم نگران نباش وحسابی سعی کن بهت خوش بگذره
مطمئن باش پدرو پسر از پس خودشون برمیان
امیر از4سالگیش عادت داره میره چندروز چندروز خونه پدربزرگش میمونه اونم تنهایی
پسر من دیگه زیادی مستقله
اخه اصلا سراغی هم ازمون نمیگیری


سلام مژده جون
ممنون از آرامشی که به من دادی عزیزم..