احسان عشق مامان و بابااحسان عشق مامان و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

برای احسانم می نویسم..

آخر هفته به لواسان می رویم..

1391/3/27 12:08
نویسنده : مامان راحله
954 بازدید
اشتراک گذاری

از اونجایی که شما و پدر پادشاه علاقه شدیدی بهکنار آب و آب بازیو اینجور حرفا دارید با کوچکترین اشاره ای که بهتون می شه از خودتون بی خود میشینو سریع پیشنهاد رو قبول می کنین..

اینم لواسون رفتنمون با خانواده پدر پادشاه..

کلا تابستونا تو همه عکسات در حال خوردن هندونس..خجالت

دوتا پسر عمو ...مژه

من اگه می فهمیدم تو فقطو اونجوری زمینو نگاه می کنی تو فکر چی هستی خیلی خوب می شد..متفکر

اینم عکس آسمون لواسون..قلب

اونوقت می گن آسمون همه جا یه رنگه اما واقعیت اینجوری نیست..نیشخند

دشتم با خودم فکر می کردم اونا که لواسون زندگی می کنند دارن چیکار می کنن اگه ما داریم زندگی می کنیم..؟عینک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

مامان ا تنا
27 خرداد 91 12:14
خوش بگذره .به نظرم اونا هم زندگی میکنن شایدم ادای زندگی کردنو در میارن .تن سالم دل خوش باشه هر جابود مگه نه؟ ولی واقعا اسمونشم فرق داره


ممنون مامان آتنا جون..
مهم اینه که تو هر جا تو هر دوره تو هر خونه ای هستی آسمون دلت آبی باشه..
مامان علی خوشتیپ
27 خرداد 91 12:18
نوش جونت هندونه عزیزم
آره واقعا اونا دارن چیکار میکنن.ما تو این خاک داریم چیکار میکنیم


قربوتن مامان علی جون پست گذاشتی یا نه؟
تنبل نباش من هر روز می یام چکت میکنم..
واقعا ما داریم چیکار می کنیم؟؟؟؟؟
مامان علی خوشتیپ
27 خرداد 91 12:33
خصوصی داری عزیزم
مامان خورشيد
27 خرداد 91 12:40
بيشتر دلم برا اين عزيز دردونه ها مي سوزه كه اينهمه انرژي رو دارن بدون اكسيژن مي سوزونن.
چه خوب كه اينجا رفتيد و حتي ديدن عكس هاشم آدم رو به وجد مياره.


باهات موافقم منم دلم برای بچه هامون بیشتر می سوزه..
امیدوارم بشه یه روزی کمی از دود دور شیم..
مامان تارا و باربد
27 خرداد 91 13:00
میگم ها پسرپادشاه عاشق هندونه اس نه؟؟؟؟؟؟؟؟ عکسای قشنگیه خوش باشین


بله شدیدا..
ممنون
نایسل
27 خرداد 91 13:52
پس شماهم حسابی بهتون خوش گدشته
وای چه اسمونیییییییییییییییییییی


جای دوست جونا خالی..
نایسل
27 خرداد 91 13:53



محمدمهدی
27 خرداد 91 14:44
با اجازتون لینکتون کردم


ما که ندیدیم خودمونو تو فهرست لینکاتون..
ولی شما لینک شدید با افتخار..
سیدمهدی
27 خرداد 91 15:42
ای بابا دلمان هندونه خواست کسی نیست یه قاچ هم دست ما بده؟
واقعا اونطوری زل زده به زمین چی رو داره کشف میکنه؟
ممنون از عکس های زیبایی که گرفته بودین و حال و هوامون رو عوض کردین


به پدر بگید که با حقوق بازنشستگیشون کمی هم هندوانه بخرند..
اگه شما فهمیدید به ماهم بگید..
خواهش میکنم..
خداروشکر که حال و هواتون عوض شد..
مژده
27 خرداد 91 16:10
راستش من هر بار میام میبینم احسان کوچولو اینجوری داره خوشمزه خوشمزه هندونه میخوره هوس هندونه میکنم


ای جووووووونم..
محمدمهدی
27 خرداد 91 16:22
با قاطعیت اعلام میکنم که شما به عنوان دوست افتخاریم لینک شدید


میسی منون
مامان طاها
27 خرداد 91 17:32
همیشه به گردش
چه کیفی داره اب بازی به قول طاها


میسی منون
خاطره مامان بردیا
27 خرداد 91 17:34
به به همیشه به گردش و تفریح و البته هندونه خوردن. نوش جونت گل پسر


منون خاله جون جون..
samira
28 خرداد 91 1:24
خدا وکیلی هندونش خیلی شیرین بود جای همگی خالی



آره خداییش..
شبانه.بلاگفا
28 خرداد 91 9:32
خوش بگذره


متشکرم
شبانه.بلاگفا
28 خرداد 91 9:34
این لواسونه؟

هیچی جز احسان جان پیدا نیس که

آسمون عجب عکس هنری شده ولی همه جا

آسمون یه رنگه


بله..
ما که تو تهران عمرا آسمونمون این رنگی باشه..
حدس بزن کیم؟
28 خرداد 91 11:00
اینا دوتاشون قربانپورن ها.

خوشبخت شدید با قربانپورا وصلت کردین ببین چه بچه هایی تحویل جامه دادن این قربانپورا دو تا گل تازه بقیه شون اینجا نیستن


ما که نتونستیم حدس بزنیم اما کسی جز یه قربانپور نسبت به فامیلاش تعصب نداره..
حالا بقیه تون کجان..؟
مدارکی هست که مشخص می کنه کی هستی ..
بگم؟؟؟؟؟؟؟ بگم؟ بگم؟
الهام مامان رامیلا
28 خرداد 91 12:40
سلام خواهری ببخشید که دیر اومدم انشالله همیشه به گردش خانمی پس بگو می گه بیرونم یعنی چه جای باحالیه
حالم خیلی بد بود رامیلا هم از چهارشنبه حالش بد شد تا پنج شنبه از این ویروسهای مسخره گرفته
نیست ماهم آنتی ویروس رومون نصب نبود ماهم گرفتیم تا امروز که یه خورده بهترم تازه بعد از اینهمه آمپول نوش جان کردن
عکسای احسانی خیلی خیلی قشنگه نوش جونش هندونش


سسسسسسسسسسلام الهی بگردم چی شدین؟
بهترین الان..
نگرانت شدم دختر!
الهام مامان رامیلا
28 خرداد 91 13:31
بخدا راحله خیلی حالم بد بو دو از جونت اسهال استفراغ بدن درد شدید گرفته بودم که 7 ساعت خواب بودم از درد بدنم خیلی بد بود اصلا دوست ندارم بهش فکر کنم بخدا


ای جان الهی بگردم..
خیلی ناراحت شدم..
الهام مامان رامیلا
28 خرداد 91 13:32
راستی این گفتگوی اختصاصی رو نصب کن رو وبلاگت باهم راحتتر چت کنیم خواهر


نصب کردم الهام جون
مامان مانی
28 خرداد 91 14:00
چه حالی داره اونجا ادم باشه هندونه هم دم دستش ......خلاصه صفایی داره برا خودش خوش بگذره بهتون می بوسمتون


جای شما خالی..
بابای دوقلوها
29 خرداد 91 8:52
همیشه به گردش
به به لواسون،
جاتون خالی یه بار نرفتیم اونجا خیلی بهمون خوش گذشت
عکسها خیلی جالب بود
آفرین به عکاس


به ما هم خوش گذشت ولی به پسر پادشاه خیییییییییلی خوش کذشت..
ممنون..
الهام مامان رامیلا
29 خرداد 91 15:31
عیدت مبارک جیگر خالههههههههههههههههههههههههههههههه


عید شما هم مبارک خاله جووووووووووووووووون
جوجه تیغی
29 خرداد 91 19:59
سلام
خوش به حالتون. چقدر آب و خاک سبز و هوای تازه ام آرزوست.


سلام
خوش به حالشون..
مامان احسان
30 خرداد 91 9:19
سلام خوبید ؟ همیشه به گشت و شادی .احسان من هم عاشق هندونست نوش جونشون ببوس گل پسرو


سلام ممنون ای جانم
چششششششششششششششششم شما هم احسان جونتو ببوس
پرنیا جون و مامانش
30 خرداد 91 10:22
قربون این هندونه خورنت عسل خاله
همیشه به سفر و خوشی باشی گلم



میسی خاله جون
ilijoon
30 خرداد 91 17:41
به به چه عكس هاي قشنگي وچه هندوانه اي دلمون ضعف رفت نوش جانت گلم


جاتون خالی بسیار بسیار شیرین بود